söndag 9 december 2012

Välkommen till min kiosk

1 kommentar:

  1. Jee, tack!
    Det var kul o läsa dina sammandrag, men för mig personligen var sista biten den bästa: visst får man en mer personlig touch med röst och ansikte!

    Ett sätt som jag ibland använder när jag har många blogg att kommentera, är det att jag tänker på vilka mål vi hade för t.ex. veckan och skriver dom på en lapp. Sen läser jag alla blogginlägg och plockar nånting från dem till lappen ("suhteessa tavoitteisiin") och sen talar jag min kommentar, som baserar på den där lappen och anteckningar jag har gjort. Ljudfilen delar jag då med hela gruppen. På det sättet blir kommentaren allmän men har också litet personlig feedback åt var och en. Och då behöver jag inte sitta och skriva i timmar! Din idé, att få studerande kommentera varandras blogg är bra i teori, men ofta tar det länge innan dom lär det!

    - Irmeli

    SvaraRadera